Nuffnang Advt

Pages

Monday, February 13, 2012

GA - Joyahsport

Salam dan hai...

Lama dah tak update ceghita dalam blog ni..Kesyiaaannnn.... masa tak berapa nak mengizinkan memandangkan kat office banyak settlekan keje-keje di office. Di rumah, banyak melayan bebudak dan bapak... Huh...alasaaaannnnn... :)

Sambil blogwalking, tetiba ternampak GA yang diadakan oleh Joyahsport. Syarat2 tak banyak jadi bolehlah selit- selis sikit curi masa...

Joyah minta pembaca blog untuk teka barang yang di paparkan spt di bawah ni.. Tak tau nak teka apa tapi maybe ya...untuk tekaan kali ini, Lia meneka ia asalah sehelai kain... Kain apa ek? kena spesifik ke? Mungkin, sarung bantal atau alas meja, atau juga saputangan.  Jawapan antara 3 tu tapi kalau nak lebih spesifik, Lia pilih alas meja kot..

Nak tau details , boleh direct link ke sini ya.. Cekidaut.... :)
Joyah Sport Giveaway



3 comments:

  1. thanks lia..check email joyah taw.. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak..xdapat reach email awak la..
      nanti try email ke joyah address pe sumer tu bole x?
      nk pos adiah GA nih..
      email add joyah: jane_remis@yahoo.com taw..

      Delete
  2. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete