Nuffnang Advt

Pages

Tuesday, May 12, 2009

Monday Blues -11 May 2009

Hari ni hari Isnin.. aduihhh... liat sungguh saya nak bangun sebab minggu ni saya sungguh kepenatan.. G menghantar adik iparku ke majlis rumah lelaki di Paroi, NS. Sib baik tak jauh....

Hari Ahad pulak, makcik saya mengadakan cukur jambul untuk cucu sulung mereka.. Sib baik tak jauh jugak.. Kat Bangi jek.. Tapi yang membuatkan diriku ini kepenatan sebab si kecik Naim ni buat perangai.. ape taknya.. majlis pukul 2, kami dah samapi kat rumah makcik pukul 12.30. Itupun plan nak keluar kul 11.30am.. Tapi lewat sikit.. Sampai pulak..time dia nak tidur pulak. Biasalah dah ramai-ramai ni... panas... cuaca lak memang panas sangat.. Nak tidurkan dia tu satu hal.. menjerit-jerit...orang lain tengah marhaban kat luar, dia marhaban kat dalam...

Kul 5pm, habis segala orang yang datang dan pulang...(ramai betul yang datang..macam kenduri kawen pulak)...Mak n abah nak berangkat pulang ke Johor.. Lepas hantar diaorang, kami pun pulang ke rumah. Saya naik kereta comelku.. (Kancil) and husband naik kereta dia..sebab dia datang lewat sikit).. Samapi je rumah.park kereta and husband ajak g jalan-jalan.. Jalan tak jauh, pusing-pusing taman perumahan tengor rumah besar-besar and bayangkan yang kami tengah duduk dalam rumah-rumah besar tersebut.. imaginary..... hahahaha..
Kula 7 sampai rumah.. makan malam, terus saya nak tidurkan Na'im dan macam biasa saya pun tertidur sekali... hahahaha.....

No comments:

Post a Comment